www.Hobbybien.dk

onsdag den 13. april 2016

Puslespil


Jeg måtte jo med på dillen til sidst, hi hi

Med pusle dies fra Dixi craft, har jeg lavet disse to eksempler.
Til venstre har jeg præget baggrundspapiret og lagt motivet på et stykke dobbeltklæbende foam 0,5 mm.  Derpå lagt pusle dies på motivet og kørt gennem stansemaskinen.
Nu tog jeg bagsiden af den dobbeltklæbende af og lagde det udskårede motiv på et stykke sort karon og med en pincet pillede jeg nogle brikker af hist og pist.

Nederst samme proces men på dobbeltklæbende A4 ark, og pillede nogle af brikkerne ud og fyldt op med Elizabeth Craft silk micro fine glitter.
Se pusle dies ved at trykke på linket herunder.
http://hobbybien.dk/dies-stanseskabeloner/18129-puslespils-dies-dixicraft-md0026.html

Ingen kommentarer:

Send en kommentar