www.Hobbybien.dk

mandag den 11. april 2016

Teknik



På dette kort har jeg brugt Lawn Fawn´s stempel og dies " hippo Birdi to you" Tekstdies fra Nellie Snellen og Hjørne dies fra Leane Creatief.

Først lavede jeg en blyants streg på tværs af det hvide karton og derpå lagde jeg hippo dies ned, så benene gik under stregen.

Så skar jeg i stansemaskinen , men den øverste plade lægges kun til den tegnede streg ( så der ikke bliver udskåret under stregen )
Derpå lagde jeg en rund dies, som også går under stregen og den øverste plade til stansemaskinen går igen kun til stregen:

Nu skal der skæres med en hobbykniv langs stregen i cirklen.  Nu kan du tage cirklen ud og hippo er stadig integreret i hele forsiden.  Baggrunds papir / karton bagved og så kan forsiden pyntes som ønsket.
http://hobbybien.dk/dies-stanseskabeloner/17616-hippo-dies-cordinatig-year-four-.html

Ingen kommentarer:

Send en kommentar