www.Hobbybien.dk

lørdag den 15. april 2017

Klar embossing



På disse kort som vi lavede på sidste kursus er teknikken, at bruge klar Embossingpulver.

Først skar jeg en oval skabelon i almindelig kopi papir
Lagde den på et stk. karton og stemplede skråskrift tekst fra Hero Arts på. Og derpå kan jeg fjerne skabelonen igen.

Nu stemplede jeg motivet, med Versamark og dryssede klar embossingpulver på, og varmede med heat gun.

Når det har fået 10 sekunder til at tørre, lagde jeg farve / memento ink bamoo green på med en sponds dauber.

En tekst og en sløjfe til den sidste finish.

Teknikken er den samme på de nedenstående kort.



På de to nederste kort, har jeg lavet plastik elementer af en kolibri og en guldsmed, ved at skære dem ud i karton, dyppe dem i Versamark, på med klar embossingpulver og heatgun.
Gentag et par gange mer og du har en plastk figur.

God fornøjelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar